Son

2015. szeptember 19., szombat

17. fejezet

Sziasztok! Irtózatosan sajnálom ezt a sok késést, de hát a gólyatábor óta egy csepp időm sincs. Kolis vagyok hétvégén jövök haza és sokat kell tanulnom, a nyamvadt suli miatt, néhány tanárom akkora köcsög, hogy az nem
igaz és a többi. Ráadásul a táncot sem hagyom abba, ugyanis túlságosan imádom. Na de ha megértitek ezt nagyon köszönöm, itt is van a rész, jó olvasást!♥
Pudiing



Nos, az eset óta Áronnal szinte legjobb barátok lettünk, és általában osztályon belül még Ann is csatlakozik hozzánk, néha a fiúk, de Klaudia és Brigi inkább mellőznek és mint kiderült ők lesznek a 12-es ribancok utódjai. Igen. És a jóóó hír: An és Árcsi randiznak!!! Annyira aranyosak ők ketten, hogy az hihetetlen. Közben nekem még egy évfolyamtárs is megtetszett, hogyne, minden egyes srác már, idegesítő. Mintha nem is lenne jobb dolgom, az egyik angol tanárom utál engem, múltkori esettől én is őt.
Szerdán a 23-as teremben voltunk, angol társalgáson. Épp a divat a fő témánk, és a házi csak annyi volt, hogy 6 kérdésre válaszoljunk. NA DE! Én nem egész mondatokkal válaszoltam, hanem csak felsoroltam ezért a tanár belehajolt a pofámban és elkezdett idegesítő hangon "ordítani".
- De itt nem felsorolni kellett, megmondtam múlt órán, hogy kerek egész mondatokkal válaszoljatok! Nem volt érthető, nem értesz magyarul? - én meg csak néztem, és legszívesebben lefejeltem volna - Érted mit mondok??
- Ja - néztem rá flegmán. Egyszerűen utálom! Egész órán csesztetett, hogy írjam le ezt egész mondattal, írjam le azt, és megfenyegetett, hogy hétfőn tuti engem feleltet. Bekaphatja!
És nem találjátok ki, de igen, sikerült megfáznom. Egész spanyol órán (ami ugye az E-sekkel és a D-sekkel van), amin ugye Lina mellett ülök (D-s) csak fújtam az orrom, törölgettem a szemem mert ilyenkor mindig úgy könnyezik, mint ha csapból öntenék. A köhögésekről és a tüsszentésekről meg ne is beszéljünk. Ráadásul a szintén D-s Norbi, aki nagyon bejön nekem, észre se vesz. Komolyan! Oké, mondjuk múltkor hazakísért mert ő is arra lakik, meg volt, hogy együtt mentünk suliba vagy haza de akkor is! Úgysem tetszek neki..
Mivel úgy gondoltam, hogy keveset vagyok Pateszékkal leszerveztem egy jó hétvégét a mi kis csapatunknak. Mint régen. Megcsináltam a sajtot kukit, vittem fel a szobámba kólát és kiraktam az asztalra a legtutibb horrorokat. Pénteken hetedik óra után együtt jöttünk haza hozzánk, és egész hétvégén itt aludtak. A pénteken az összes pattogatott kukit elfogyasztottuk, mindent megittunk és a horrorok miatt lámpafényben aludtunk. Mindenki ott volt a szobámban, én az ágyon Patesszal és Olival, Kevin kicsi de kényelmes fotelban Nózi pedig babzsákban foglalt helyet. Ami igazából a Kevéé. De nembaj.
Szombaton anya finom palacsintát csinált nekünk reggelire amire az összes otthon lévő nutellát rákentük. Aztán anya ott is hagyott minket hétvégére, elment a barátnőivel a Balatonhoz, így miénk volt a ház. Ilyenkor a fiatalok elmennek bulizni, vagy csinálnak egy házibulit, de csak mi akartunk lenni, ezért nem csináltunk ilyesmit. Helyette este vetkőzős, ivós felelsz-vagy-merszet játszottunk. Volt ott minden, alsónadrágban rohangálni az utcán, tejszínhab nyalás és a többi szívatás, aki pedig nem vállalta vagy ivott vagy vetkőzött. Én már egy szál melltartóban és bugyiban voltam, ugyanis mindig olyat találtak ki, amit nem akartam megcsinálni, inni meg már eleget ittam. Az utolsó feladat miatt pedig nagyon kiakadtam.
- Dehogy csinálom meg! Ti nem vagytok normálisak! Most azt akarjátok, hogy égjek, vagy azt, hogy levetkőzzek?
- Mindkettőt - felelte Nózi.
- Jó éjszakát! - és felmentem a szobámba. Lezuhanyoztam és felvettem a pizsimet. Még is mit gondoltak? Hogy majd felhívom NÉVVEL  Norbit, és mondom neki szextelefonozzunk???! Elmennek a...!!
Lefeküdtem a kényelmes ágyamban és már félálomban voltam, mikor valaki csatlakozott hozzám.
Vasárnap reggel - vagy délután - Pete mellett ébredtem, és a helyzetünk miatt hamar el is pirultam. Karjait átdobta derekamon, fejem a mellkasán, lábunk összegabalyodva. Legalább egy percig bambulhattam vörös fejjel, mikor is szabályosan kiugrottam mellőle amint megrebbent a szempillája. A többi srác is a szobámban feküdt, ezért elordítottam magam.
- Keljetek fel! - ez után volt, hogy legalább 3 párna repült a pofámba. Igazán szeretetteljes, ugye?
Délután kimentünk deszkaparkba, trükköztünk, felvágtunk a kisebbek - és nagyobbak - előtt, szórakoztunk, nevettünk, mint a régi szép időkben. Hazafelé gurultunk, mikor megláttam Norbit amint megy hazafelé. Gondolom edzése volt, nem tudom melyik, kendó vagy MMA, mindkettőt űzi, de nem nyomoztam le - vagyis nem jegyeztem meg -, mikor melyik van. Odagurultam mellé, és együtt folytattuk utunkat. A srácoknak intettem, ők vették a lapot és ketten sétáltunk haza. A kapunk előtt - ahhw, ismét hazakísért - még legalább egy órát beszélgettünk, ha nem többet. Mikor már esteledett úgy gondolta, ideje lenne mennie, ezért megölelt de mikor elhúzódtam volna, visszahúzott egy puszira. Elpirultam amin ő szélesen mosolygott, elköszöntünk egymástól - még egyszer - én pedig berohantam a házba aztán fel a szobámba. Érett viselkedés lvl Luca.

6 megjegyzés:

  1. Ez az új rész☺
    Én megértem,nekünk is nagyon sokat kell tanúnunk,szerintem a 7 dik a legnehezebb évem eddig.
    Én mindig is imádni fogom Pudiingot,akármennyi időt kell várnom.Sose unom meg.Nagyon tetszik a történet.❤Ma a szomorú napomat is feldobtad.Köszönöm☺Puszii❤

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos vagy!:') Na igen annyi szerencsém, hogy nulladikon vagyok :D amúgy az az angol tanár igazi, tényleg utálom:DD Jó tanulást meg ilyesmit, puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolhatom milyen érzés,engem is tanítanak hasonló tanárok,egyszer elmosolyodtam az egyik órán,már azért is leszedték a fejemet.:'( Meg most,hogy szinte mindennap legálább 3 dolgozat,kevesebbet tudok készűlni.😞
      Köszönöm szépen neked is❤

      Törlés
    2. Na igen, kedvencem volt az angol, és ezzel is szeretnék tovább menni, de hogy fényezzem magam, a jobbik angol csoportba kerültem szintfelmérő alapján, így kikaptam a lehető legeslegrosszabb tanárt a világon, aki szinte már kezdi megutáltatni velem a nyelvet D: Na mindegy, remélem egyszer szívből a pofájába röhöghetek.:')

      Törlés
  3. Ennyii :'D Nekünk is rosszúl tanított az angoltanárunk,de már elment a suliból.Minden év végén 3-as voltam,pedig simán lehettem volna 4-es,de mindegy már másik tanárunk van és imádjuk.Szerintem a ti tanárotok is elfog menni,ha nagyon mélyre süllyed,ezzel azt gondolom,hogy monduk megüti a diákokat,vagy igazságtalanúl adja a rossz jegyeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy évig leszek vele, remélhetőleg jövőre már nem ő fog tanítani:|

      Törlés