Son

2015. január 10., szombat

07.fejezet

Sziasztok pudingok! Örömmel látom, hogy bővült a számotok, nagyon köszönöm!! És megvan  a 3000 megtekintés, wííí.*--*
Direkt hoztam ilyen későn, várjátok kicsit (haha, de gonosz vagyok:D), remélem tetszeni fog.:)
Írjatok véleményeket, bármit, mindennek örülök.^^
Nem tudom melyik fiúnak szurkoltok előreláthatóan, szóval neveket is várok kommentbe/ chat-be.;)
Puszi, Pudiing.




Nem kérdezett semmit, szeme csukva volt, és nyugtatólagosan kezdte a hasamat simogatni a Ramones-es pólóm alatt. Tudom, hogy elpirultam és a szívem is zakatolt, de szerencsére ezt nem láthatta. És remélem nem is hallotta!


Reggel csodamódon nem arra keltem, hogy a telefonom őrülten zeng, vagy hogy anya kelt, hanem arra, hogy a nyakamat puszilgatják. Mivel tegnap este Ju-val aludtam, így gondoltam hogy ő az. A szám mosolyra húzódott, hiába tudtam, hogy ez nem valódi. Hogy csak megjátszom a barátnőjét, hogy lerázzon valakit, de nem érdekelt. Kiélvezem amíg tart. 
- Mmm. Jó reggelt - köszöntem neki.
- Neked is  - dörmögte a reggeli édes hangján majd mikor felé fordultam megcsókolt. Ilyen csókot még nem kaptam. A hasamban a sokszor említett "pillangók" hadat vívtak egymással, a szívem új gyorsasági rekordot akart dönteni, az agyam pedig leblokkolt, mint mikor sok-sok jeges shake-t  iszik az ember, gyorsan. Szóval agyfagyás. A csókunk forró volt és szenvedélyes. Egyikünk se akarta elengedni a másikat. Justin egyre közelebb húzott magához annyira, hogy már egy hajszál se fért volna el közöttünk. Kezét a pólóm alá vezette és a hátamat simogatta. Bőröm égett érintése nyomán. A fellegekben voltam. Teljesen kikészített. A jó értelemben (a nagyon jó értelemben ). Egyszerűen nem tudtam hogy cselekszek, lenyomtam az ágyra majd csípőjére ültem, nem megszakítva azt a fenomenális csókot. Ahogy éreztem ő is bevadult, de valahogy ez a gondolat se űzött el. Semmi. Majd egy nem kívánatos hangot hallottunk.
- Gyerekek, kint van a reggeli! - kiabált anya. Elszakadtam Justintól  majd lihegve egymásra néztünk. Minden gondolatom visszajött, viszont ha lehetett volna mind az előbb percekben történ eseményeket megismételtem volna. Ju kicsit meg volt döbbenve, gondolom nem számított hevességemre.
- Váó! - nyögte ki - Gerjesztő vagy! Nem tudtam, hogy ilyet is tudsz - szuggerált. Tekintete végigjárta arcomat, majd szemeim és szám között jártatta tekintetét.
- Vannak még dolgok a tarsolyomban! - mondtam csábosan majd beleharaptam alsó ajkamba. Gondoltam húzom még kicsit, hiszen fiúból van, a haverjaim pedig szinte minden pasis szemszögöt közöltek velem. Tehát mindig kanosak. Közel hajoltam hozzá, vadítóan közel. Ajkunk már összeért de nem csókoltam meg, és ő sem engem, azt hiszem, várta, hogy mit akarok csinálni, mint egy vissza nem térő alkalom (ami talán igaz is). Beleharaptam ajkába majd szájába suttogtam: 
- Kaja van.
Majd fölpattantam és őt az ágyon hagyva meglepődve, elindultam a konyhába. Adtam anyának egy puszit, aki már ment is. Keve már ette a palacsintát ( nyamii *-* ), én pedig leültem mellé miután kiszedtem a tányéromra az adagomat. Azaz 5 darab palacsintát. Mindet megkentem nutellával, felcsavartam őket majd enni kezdtem. Már 3 finomságot tömtem magamba, mikor Ju megjelent a konyhában felöltözve viszont még úgy, hogy nem lőtte be a haját.
- Reggelt, haver.
- Szhiha - "köszön" Keve teli szájjal. Valamiért gyorsabban ettem meg a másik 2 palacsintát, mint az előző hármat.Eh.
. Lu,  nem gondolod, hogy egy kicsit szemét voltál?
- Ju, nem gondolod, hogy túlságosan élvezted? - kérdeztem majd rákacsintottam és egy arcra puszi után mindkettőjüknél, felmentem készülődni. Hajamat kifésültem, majd pedig begöndörítettem. Tudom, hogy Ju jobban szereti úgy. És mint már említettem, úgy döntöttem húzom egy kicsit. Jött a sminkelés. Többet kentem magamra mint szoktam, de mindez szintén Ju miatt volt. Korrektort használtam pár foltra az arcomon, szemceruzát elég vastagon és erősen, tusvonalat illetve szempillaspirált, a szájfény pedig csak ráadás volt. Kétszer kellett kikennem, mivel az elsőt lenyaltam róla a nagyon finom málnás íz miatt. Ju imádja a málnát. Bevittem a fürdőbe az aznapi öltözékemet is, hogy semmiképp ne fussak össze Vele azelőtt, hogy teljesen elkészülnék. Imádja a stílusom ( imádlak egoistaság ), szóval bírja, ha egy lány kicsit fiús. Emellett dögösen van kisminkelve. Eléggé kiismertem már. Felvettem egy rózsaszín ( nagyon ) rövid szárú farmernadrágot, egy nagyon erős türkíz színű atléta fazonú blúzt, aminek gallérja arany flitteres volt, és egy elengedhetetlen zöld vans cipőt, pár karkötőt és már meg is van. Még nem voltam nagyon így öltözködve suliban ( és amúgy se ), így ez kivételes nap mindenki számára. Kimentem a fürdőből a szobámban lévő táskámért és telefonomért, az utóbbit a zsebembe csúsztattam az előbbit pedig felvettem a hátamra és leindultam, ahol Keve és Justin beszélgettek. Háttal voltak nekem így nem igazán láthattak meg.
- Jus, nem kísérnél el engem a sulihoz? - kérdeztem nagy mosollyal az arcomon, majd az említett mikor megfordult eltátotta a száját, csakúgy, mint Kevin. Még egy ideg döbbenten néztek engem, jó sokszor végigmérve, mikor megelégeltem - Mi az? Nem nézek ki jól? - biggyesztettem le ajkamat.
- Kibaszottul dögös vagy - fogalmazott kicsit se kulturáltan Justin - Naná, hogy elkísérlek, még a valaki elkap az utcán és megerőszakol.
- Jellemző ez kora reggel itt Pesten, valóban - vigyorogtam rá. Egy kicsit picsásan de Ju ízléséhez mértem hátradobtam a hajamat és odaszóltam neki.
- Na akkor jössz? Hidd el, felejthetetlen egy nap lesz ez számodra. - kacsintottam és elindultam az ajtóhoz hátrahagyva a még mindig döbbent srácokat. A nők varázsa.

9 megjegyzés:

  1. Hahiii!
    Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó rész! Hajrá Ju hajrá én neki szurkolok nem is kicsit! Hozd hamar a kövit mert bele őrűlök! Tényleg nagyon jó!
    -zita batman^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D Nem kell sokat várnod, holnap lesz rész.;)
      Ju mindenkit levesz a lábáról, haha :DD

      Törlés
    2. Engem már az első perc óta rabul ejtett:)

      Törlés
    3. :) Akkor az elkövetkezendő pillanatok jók lesznek neked...:D hehe.:P

      Törlés
    4. Mikor lesz fent a kövi rész?

      Törlés