Son

2015. február 2., hétfő

Díj #1

Sziasztook! Tudom, csúszik a rész, de a gépem tönkrement, meghalt.:c Így is csak egy rövid ideig csentem el a tesóm laptopját, hogy fel tudjak nézni. Amint tudok, jövök a résszel!!
Illetve nagyon boldog vagyok, és hálás vagyok Csengének a díjért!! Nagyon köszönööm! :*


 Szabályok:
-Rakd ki, hogy kitől van!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Tegyél fel 10 kérdést!
-Küldd el 10 embernek!






 10 dolog rólam: 


- Szeretek olvasni.
- Van egy kutyám, Golden Retriver és a neve Liza.
- Imádom a havat.
- Imádom a régebbi zenéket  ( pl: Nirvana) de a mostaniakat is, és annyira meghallgatok akármit, hogy megszerettem az Original Mix-eket. 
- Kedvenc DJ-m a R3HAB :3
- 5 éve táncolok, hip-hop-ot. 
- Igazán kétballábas és szerencsétlen tudok lenni.
- Szeretek kosarazni.
- Imádom, teljesen oda meg vissza vagyok az animékért. *---*
- Egerbe szeretnék menni a Neumannba. ( most vagyok 8.-os )


Válasz 10 kérdésre:


1. Miért kezdtél el blogot írni?
Rengeteg ötlet van mindig a fejemben, illetve imádok írni. Más is mondta már, hogy jó vagyok benne ezért úgy döntöttem megosztom mással is. Na és az irodalom tanárom szerint és remek gondolkodású vagyok.:D
2. Van-e valami furcsa szokásod? És ha igen, mi  ?
Van. Például, amikor rajtakapnak valamin akaratlanul is elkezdek olykor dadogni és mindig azt mondom, hogy: "Mi? Nem értem miről beszélsz.. Magyarázd meg kérlek.!" Ez az egyik. Illetve amikor ideges vagyok sokszor húzogatom a szemöldököm. :"D
3. Mit gondolsz az olyan emberekről, akik a múltjuk miatt tértek rossz útra. Rossz embereknek mondhatjuk őket, vagy csak rossz sorsúaknak?
Próbálnék közelebb kerülni hozzájuk, hogy megértsem min mentek keresztül és nem ítélném el, ugyanis fogalmam se lenne arról, hogy ők miken mentek keresztül. Szerintem egyáltalán nem rossz emberek.
4. Kedvenc filmed?
Lucy, Útvesztő
5. Milyen blogokért rajongsz inkább? Happy End vagy szomorú befejezés?
Jobban bírom a Happy End-et, a szomorú  részeknél mindig elbőgöm magam.
6. Milyen típusú könyvekért rajongsz?
Fantasy, szerelem, sport
7. Szerinted melyik a legszerethetőbb tulajdonság egy emberben ?
A humor, a vidámság. Szerintem.
8. Kedvenc kajád?
Lasagne. :$
9. Miért szeretsz blogot írni ?
Ki bírom fejezni magam, le tudom írni a gondolataimat, és a visszajelzések pedig nagyon boldoggá tesznek, még ha pocsék napom is volt.
10. Ha az olvasóid arra kérnének, töröld a blogod (nem azért, mert rossz az írásod) , megtennéd?
Nem.
10 kérdésem:

1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Van valamilyen háziállatod?
3. Milyen zenéket szeretsz?
4. Kedvenc könyved?
5. Kedvenc filmed és sorozatod?
6. Szeretnél a jövőben is az írással foglalkozni?
7. Mitől érzed magad felszabadultnak?
8. Szoktál szorongani egy nagyobb társaságban?
9. Mi az a 3 szó, ami leginkább jellemző rád?
10. Mi az álomállásod? 

10, akinek elküldöm:


4 megjegyzés: